`

`

تغییر ساعت کلاس

به اطلاع کلیه دانشجویان درس انتقال حرارت (2) روز یک شنبه مورخ 3 خرداد ماه می رساند ساعت برگزاری کلاس 11 الی 14 و درس انتقال حرارت (1) روز دوشنبه مورخ 4 خرداد ماه ساعت 11 الی 14 خواهد بود.

دکتر علوی فاضل از خود و دغدغه هایش می گوید

دکتر مجتبی علوی فاضل، معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگوی تفصیلی با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، امیدوار است در آینده با تغییر زیرساخت ها و امکانات، شرایط توسعه علمی ایران به جایی برسد که دارندگان مدرک دکتری در مدارس کشور تدریس کنند. رویایی که او امیدوار است زمانی که فرزندانش به سن ورود به دانشگاه برسند تحقق پیدا کند.

در میانه گفت‌وگو، آنجا که بحث به خانواده رسید و اینکه بخاطر مسئولیتش کسی از وی خواسته تا واسطه قبولی در کنکور شود، متوجه شدیم دکتر علوی فاضل از همسرش درخواست کرده تا زمانی که پست معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه بر دوش اوست، در آزمون دکتری شرکت نکند. دو دختر معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به سن کنکور نرسیده اند و او امیدوار است تا زمان آنها تست و کنکوری به این معنایی که اکنون هست، وجود نداشته باشد. متن کامل گفت‌وگو با دکتر علوی‌فاضل در ادامه بخوانید.

  ادامه مطلب ...

قطار رشد علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 2015 شتاب گرفت

به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر فرهاد حسین زاده لطفی رئیس واحد تهران مرکز در توضیح چگونگی میزان رشد علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سال گذشته گفت: بر اساس اطلاعات مندرج در پایگاه علمی و تحلیلی web of seience که معتبرترین پایگاه اطلاعاتی و استنادی تولیدات علمی در جهان است سهم تولید علم در سال 2015 در ایران در مقایسه با سال 2014 رشد داشته است.

وی افزود: سهم 18.52 درصد تولید علم در ایران در سال 2014 به 19.04 درصد در سال 2015 رسیده است.

رئیس واحد تهران مرکز در توضیح میزان رشدعلمی دانشگاه آزاد اسلامی نیز بر اساس داده های این پایگاه گفت: میزان تولید علم در دانشگاه آزاد اسلامی در سال 2005 در حدود 5.16 درصد بوده است که این عدد در سال 2012 به عدد 21.91 افزایش یافته است.

 

ادامه مطلب ...

شرایط ادامه تحصیل کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی چیست؟

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در بخشنامه ای که به امضای مهندس سید محمد ابریشمی نیا، سرپرست معاونت اداری و مالی و دکتر فریدون رهنمای رودپشتی، معاون برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی رسیده، مصوبه نود و نهم هیات رئیسه دانشگاه مورخ 1393/10/10 شرایط ادامه تحصیل کارمندان ذکر شده است.

متن این بخشنامه به شرح زیر است:

 

ادامه مطلب ...