`

`

امتحان کارگاه مکانیک سیالات

به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی که با اینجانب درس کارگاه مکانیک سیالات داشته می رساند امتحان در روز دوشنبه مورخ سوم خرداد ماه از ساعت 10 الی 11 در دانشکده شیمی و مهندسی شیمی برگزار خواهد شد.

همراه داشتن گزارش کار در روز امتحان الزامی است.

امتحان کارگاه انتقال حرارت

به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی که با اینجانب درس کارگاه انتقال حرارت داشته می رساند امتحان در روز دوشنبه مورخ سوم خرداد ماه از ساعت 9 الی 10 در دانشکده شیمی و مهندسی شیمی برگزار خواهد شد.

همراه داشتن گزارش کار در روز امتحان الزامی است.


امتحان کارگاه اصول عملیات واحد

به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی که با اینجانب درس کارگاه اصول عملیات واحد داشته می رساند امتحان در روز دوشنبه، بیست و هفتم اردیبهشت ماه از ساعت 10 الی 11 در دانشکده شیمی و مهندسی شیمی برگزار خواهد شد.

همراه داشتن گزارش کار در روز امتحان الزامی است.


تبریک به جناب آقای مهندس گلمرادی

به نام جهان دار جهان آفرین


سپاس بیکران خداوند منان را که دلهایمان را ثابت و عزممان را راسخ داشت تا در سایه پر برکت امام زمان (عج) و پیروی از بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با همراهی و همدلی مردم و مسئولین دلسوز نظام حماسه ای دگر آفریده.

مردم سرافراز حوزه انتخابیه ماهشهر ، سربندر ، هندیجان و امیدیه ؛ حضور هوشمندانه و حماسه ساز شما در پای صندوق های رای افتخار آفرید. عظمتی نو بر پا کرد و به همگان ثابت گردید رای مردم ، پشتوانه ای مستحکم در تحقق جمهوریت و اسلامیت ایران عزیز است.

تبریک

تبریک به امت همیشه در صحنه ، آنان که انقلاب کردند و حافظان نظام و دستاوردهای نظامشانند.

تبریک به آنان که شور انتخاباتی آفریدند و از هیچ تهدید و تهمتی نترسیده و کار کردند چرا که باور داشتنند هدفشان الهی است.

تبریک به برادر عزیز و ارجمندم جناب آقای مهندس علی گلمرادی که احساس تکلیف کرده و با تمام ناملایمتی ها مقابله کرده و ایستادند و به ما آموختن رمز پیروزی ایستادگی است.

در پایان جا دارد به عنوان یک معلم کوچک و خدمتگزار فرا رسیدن روز بزرگداشت مقام شامخ معلم و روز کار و کارگر را به تمامی عزیزانی که در این کسوت مقدس، انجام وظیفه میکنند تبریک گفته و نقش این بزرگواران را در این شورآفرینی، ارج نهاده.

اجرکم عندالله

ارادتمند شما

علیرضا بزرگیان