`

`

زمان برگزاری امتحان آزمایشگاه عملیات واحد

به اطلاع می رساند آزمون کتبی آزمایشگاه عملیات واحد و کارگاه اصول عملیات واحد روز سه شنبه مورخ 25 آذر ماه 93 در دانشکده مهندسی شیمی ، در کلاس های شماره 807 - 808 و 809  از ساعت 13 لغایت 14 برگزار می گردد.

لازم بذکر است به همراه داشتن گزارش کار مربوطه در روز امتحان الزامی است .

هرکس با هاشمی رقابت کرد شکست‌خورد

 دیروز محی‌الدین حائری‌شیرازی، نماینده سابق ولی‌فقیه در استان فارس و عضو مجلس خبرگان رهبری، ‌آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی را بی‌رقیب دانست.

این عضو مجلس خبرگان رهبری که در برنامه تلویزیونی شناسنامه حضور یافته بود در پاسخ به مجری برنامه که از وی درباره آینده مجلس خبرگان رهبری پرسید، چنین گفت: «هرکسی با آقای هاشمی رقابت کرد، شکست خورد؛ آقای جنتی آمد نشد. دیگران هم آمدند نشد.»‌
وی دلیل ریاست آیت‌الله مهدوی‌کنی بر مجلس خبرگان رهبری را نیز «احترام آقای هاشمی» به وی دانست و در توضیح گفت: «آقای مهدوی نیز به دلیل اینکه آقای هاشمی به احترام آمدن ایشان نامزد نشد، برگزیده شد. آقای مهدوی در نطق افتتاحیه خود نیز گفت که آقای هاشمی این منصب را به من تفویض کردند.»
در ادامه مجری برنامه سعی کرد از در دیگری وارد شود تا شاید بتواند نظر دیگری از حائری‌شیرازی درباره نامزدی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی بر ریاست مجلس خبرگان رهبری را به دست آورد. او پاسخ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به اظهارات اخیر احمد خاتمی که مدعی شده بود، آیت‌الله هاشمی میلی برای ریاست مجلس خبرگان رهبری ندارد را تکرار کرد و پرسید «نقل‌قول‌هایی بر این مبنا شده است که آقای هاشمی گفته‌اند اگر افرادی که از دید من ناصالح هستند نامزد شوند من نیز نامزد می‌شوم؛ آقای علم‌الهدی گفتند مگر در خبرگان فرد ناصالح وجود دارد؛ به نظر شما چنین برخوردهایی چه مضراتی دارد؟» که حائری‌شیرازی این‌گونه پاسخ مجری برنامه شناسنامه و همچنین پاسخ امام‌جمعه مشهد را داد: «آقای علم‌الهدی باید بدانند که ناصالح برای خبرگان به معنای ناصالح (عرفی) نیست؛ ممکن است فرد بسیار صالح باشد ولی صالح بودن برای ریاست خبرگان باید کسی هم‌وزن آقای مهدوی باشد.»  وی سپس تاکید کرد: «نباید سخنان یکدیگر را به‌گونه‌ای معنا کرد که اعتراض بر آن وارد شود.»
بحث‌های پیش‌آمده درباره نامزدهای احتمالی ریاست مجلس خبرگان رهبری دیروز واکنش دیگری نیز به دنبال داشت. محمد هاشمی، برادر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز بر نامزدی آیت‌الله هاشمی در صورت حضور «کسانی که ریاست‌شان بر خبرگان به مصلحت نیست» تاکید کرد.
رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که با آنا گفت‌وگو می‌کرد هدف از طرح چنین مباحثی را در مقطعی که تا زمان اجلاسیه بعدی خبرگان پنج‌ماه فرصت باقی است، «زمینه‌سازی» برای اهداف این گروه دانست و گفت: «انتشار این اظهارات می‌تواند برای زمینه‌سازی باشد. در عالم سیاست زمانی که مسائل زودهنگام مطرح می‌شود، قطعا هدف از آن زمینه‌سازی برای آن موضوع است.»  محمد هاشمی سپس تاکید کرد که طرح این مباحث در زمان کنونی زودهنگام است و سودی نخواهد داشت.

تا آخرین لحظه در جهت توسعه تحصیلات تکمیلی تلاش می‌کنیم

دکتر حمید میرزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هنوز هم امکان ثبت نام برای دانشجویان در مقاطع کارشناسی و کاردانی در بهمن ماه وجود دارد.
میرزاده تصریح کرد: تا آخرین لحظه در جهت توسعه تحصیلات تکمیلی تلاش می‌کنیم.

برای ریاست خبرگان، می آیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی به نقل از جمهوری اسلامی، این منبع همچنین گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره کاندیدا شدن برای ریاست مجلس خبرگان رهبری نه تنها چنین مطلبی نگفته‌اند، بلکه در پاسخ به سؤالی در همین زمینه گفته‌اند درصورتی که بعضی افراد که آنها را برای ریاست خبرگان صالح نمی‌دانم قصد کاندیدا شدن داشته باشند، آمادگی خود را برای کاندیداتوری ریاست این مجلس اعلام خواهم کرد.