`

`

فردا آغاز فرصت جدید برای ثبت‌نام در دوره‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی

براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۹۶؛ ۷۵۹ هزار و ۶۹۵ داوطلب ثبت‌نام کردند که از این تعداد، ۳۸۰ هزار و ۱۲۸ نفر زن و ۳۷۹ هزار و ۵۶۷ نفر مرد بودند.

اطلاعات ثبت‌نامی همه داوطلبان ثبت‌نام‌کننده در این آزمون از فردا اول اسفند تا روز سه‌شنبه سوم اسفند بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و همه متقاضیان می‌توانند در مهلت اعلام شده اطلاعات ثبت‌نامی خود را مشاهده و کنترل و در صورت تمایل ویرایش کنند.

داوطلبانی که در مهلت مقرر (۱ تا ۱۱ دی‌) در آزمون کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه‌ها دولتی ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند از اول تا سوم اسفند مجددا در این آزمون‌ ثبت‌نام کنند.

آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم اردیبهشت ۹۶ در حوزه‌های امتحانی مربوطه و برای داوطلبان ۶ گروه آموزشی برگزار می‌شود.

آنچه امروز وظیفه خود میدانیم حمایت از مطالبات به حق شما دانشجویان بوده و هست

« لیس للانسان الا ماسعی »


مدیریت افتخار بزرگی است که پروردگار متعال آن را بر عهده ی کسانی قرار داده که با عمل خالصانه ی خویش در مسیر خشنودی و رضایت مردم گام بر می دارند. 

(امام خامنه ای)


حمد وسپاس ذات ربّ العالمین را که توفیقمان داد با برگزاری موفق جلسات پرسش و پاسخ با محوریت مسائل آموزشی و جلسات متعدد توسط بسیج دانشجویی دانشکده  و حمایت ریاست محترم واحدجناب آقای دکتر شعبانی و مدیرگروه محترم دانشکده مهندسی شیمی جناب آقای دکتر بزرگیان ، شاهد برگزاری یکی از بهترین انتخاب واحدهای دانشگاه باشیم.

بکارگیری و استفاده از پتانسیل تمامی اعضا هیات علمی دانشکده  در ارائه دروس برای کلیه مقاطع  ، حاکمیت نظم و انضباط در طول انتخاب واحد ،حسن خلق ، تعامل بسیار سازنده بین دانشجویان و نماینده دانشجویی جناب آقای نزله پور با مدیریت محترم گروه جناب آقای دکتر بزرگیان ، ایجاد جوی صمیمانه ، درک بالا  نسبت  به حل مشکلات و مسایل دانشجویان و حق انتخاب نسبت به اکثر دروس واساتید آن در طول انتخاب واحد ،جلوگیری از انتخاب واحد و حذف و اضافه های متعدد  باعث رضایتمندی حداکثری دانشجویان گردید.

آنچه امروز وظیفه خود میدانیم حمایت از  مطالبات به حق شما دانشجویان بوده و هست.هر چند که میدانیم که اختلاف سلیقه ها وهمچنین سطح توقعات بالا و به حق دانشجویان مانع از این میشود که به ایده ال ها برسیم

باشد که همگی سربازی فداکار برای مقام عظمای ولایت و نظام مقدّس جمهوری اسلامی در ظـلّ توجّهات و الطاف حضرت بقّیه اللّه (عج) باشیم ودر پایان مجددا صمیمانه ترین قدردانی و تشکّر را به رسم ادب از زحمات و تلاش های جناب آقای دکتر بزرگیان داریم. 


بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی شیمی و نفت

با حکم رهبر معظم انقلاب؛ دکتر ولایتی به عنوان رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی آقای دکتر علی اکبر ولایتی را به عنوان رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کردند.

متن حکم رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
اعضای محترم هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی با عنایت به فقدان تأثرانگیز رئیس محترم هیأت مؤسس و هیأت امناء دانشگاه و سکوت اساسنامه مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی در چگونگی انتخاب رئیس هیأت مؤسس و ضرورت تسریع در انتخاب فرد عهده‌دار این مسئولیت، جناب آقای دکتر علی اکبر ولایتی از اعضای آن هیأت را به‌عنوان رئیس هیأت مؤسس منصوب میکنم تا هیچگونه وقفه‌ای در تمشیت قانونی امور آن دانشگاه- که نقش مؤثری در امر آموزش عالی کشور دارد- بوجود نیاید. همکاری اعضای محترم هیأت مؤسس و هیأت امناء و شورای عالی انقلاب فرهنگی در تکمیل اعضای هیأت مؤسس و هیأت امناء مورد انتظار جدّی اینجانب است.

سید علی خامنه‌ای
۳۰ دی ماه ۱۳۹