`

`

اولویت‌های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 94

دکتر حمید میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، بهترین دستاورد دانشگاه آزاد اسلامی در سال 93 را گسترش جهشی تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه عنوان و اظهار کرد: این رشد در تاریخ دانشگاه بی سابقه بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، گسترش طرح‌های فرهنگی ماندگار در کنار تحصیلات تکمیلی و جذب هیات علمی از اصلی‌ترین اولویت‌ها و مهم ترین فعالیت های دانشگاه آزاد در سال 1394 خواهد بود.

وی درباره تلخ و شیرین های این دانشگاه در سال جاری به آنا گفت: خوشبختانه در دانشگاه آزاد در کمتر از یک سال به اندازه 32 سال گذشته تحصیلات تکمیلی، هم در رشته های کارشناسی ارشد و هم در رشته های دکترا رشد پیدا کرد که می تواند از فعالیت‌های شیرین دانشگاه در سال 93 باشد.

میرزاده ادامه داد:‌ بعضی از دوستان که ضرورت توسعه کشور یعنی موضوع توسعه تحصیلات تکمیلی، توسعه آموزش عالی و توسعه فرهنگی را به خوبی نمی دانند، بدون جهت مخالفت می کنند و این از تلخی های دانشگاه در سال جاری بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرد به قدری میزان آگاهی این مخالفان بالا برود که با هر توسعه آموزش عالی که خدمت به کشور هست، نه تنها مخالفت نکنند، بلکه مشوق هم باشند.

پیام تبریک

جناب آقای دکتر مازیار نوعی

با سلام و دعای خیر

انتصاب شایسته و به جای حضرتعالی به سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر که نشان از شایستگی و لیاقت شماست را تبریک عرض می نمایم.

اینجانب خداوند متعال را شکر گزار است که شخصیتی مومن ، ولایی و دلسوز که خود یکی از اساتید  فرهیخته و برجسته  علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی بوده و همواره کوشیده با تفکر ولایی و علمی خود مخلصانه در جهت اعتلای پرچم علمی کشور عزیزمان ایران  گام برداشته و تلاش نموده است، را برای این مسئولیت برگزید. باشد که با استعانت از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و رهنمودهای  حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی  و سر لوحه قرار دادن بیانات ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی جناب  پرفسور میرزاده در مسئولیت جدید موفق و پیروز باشید.

ارادتمند شما

علیرضا بزرگیان

رئیس جدید واحد ماهشهر معرفی شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان :
دکتر علی بختیارپور معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در این مراسم ضمن خیرمقدم گفت :دانشگاه ماهشهر از وضعیت و توانمندی خوبی برخوردار است و انتظار بالایی هم از آن می رود.
وی با اشاره به اینکه همه دانشگاههای استان بدلیل کاهش دانشجو و عدم تناسب برنامه های گذشته با واقعیات ، با مشکل مواجه هستند گفت : در ارزیابی های صورت گرفته دانشگاه ماهشهر ازموقعیت مناسبی برخوددار است و می تواند در زمینه ارتقای کمی و کیفی آن امیدوار بود.
بختیارپور با تقدیر از زحمات و خدمات رییس سابق واحد ماهشهر گفت: دانشگاه ماهشهر یک دانشگاهی با مشکلات مالی بود ولی با خدمات خوب مهندس محمدیان این دانشگاه از حال رکورد در آمده است .
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان زمینه های توسعه و پیشرفت واحد ماهشهر را گسترده دانست و از رییس جدید این دانشگاه خواست که :برخی از فعالیتهای دانشگاه را بهینه سازی وکاربری برخی املاک را نیزبه بهترین وضعیت تغییر دهد.
مهندس حسین محمدیان رییس سابق واحد ماهشهر نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از فعالیتهای خود پرداخت.
دکتر مازیار نوعی رئیس جدید واحد ماهشهر در این مراسم با تقدیر از زحمات رییس سابق این واحد دانشگاهی ،امانتداری و صداقت را دو اصل مهم در فعالیتهای خود خواند و گفت : برنامه های توسعه واحد ماهشهر بر مبنای سخنان مقام معظم رهبری و رعایت اصول توسعه بر اساس اقتصاد دانش بنیان،توسعه پارک های علم و فناوری و کاهش وابستگی به شهریه دانشجویی تدوین و بزودی اعلام می شود .
بنابراین گزارش، دکتر حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی دکتر مازیار نوعی را به عنوان رییس جدید واحد ماهشهر منصوب و از خدمات مهندس حسین محمدیان در طول تصدی این سمت تقدیر کرد.
گفتنی است دکترمازیار نوعی رییس واحد ماهشهر دارای دکترای شیمی فیزیک، استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر است که در سال گذشته(۱۳۹۲) به عنوان پژوهشگر برتر معرفی شده بود. وی یپیش از این ریاست دانشکده مهندسی پلیمر این دانشگاه را نیز برعهده داشته است .

سمینارهای کارشناسی ارشد

دانشجویان ذیل برای ارائه سمینار خود روز یک شنبه مورخ 17 اسفندماه ساعت 16 در سالن جابر ابن حیان دانشکده مهندسی شیمی حضور به هم رسانند.

1 - محمد منیعاوی  2 - محمد منیعاوی 3- حیدر حیدریه 4- عادل مزرعه
5- ایمان میرزاوند  6- اسماعیل محمدزاده 7-  حسین قنبری   8- شایان  حسین زاده
9- ابوالقاسم آقاجری 10- عباس شاوردی