`

`

پیام تسلیت

جناب آقای دکتر شاهین شمسی

بی شک خبر در گذشت والدین ،شوکی بزرگ و خبری جانسوز است که به سختی در باور می نشیند .از خبر در گذشت پدر گرامیتان بسیار متاثر شدم .بنده این واقعه دردناک را خدمت شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض کرده و غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای جناب عالی از درگاه جهاندار جهان آفرین خواستارم.

ارادتمند شما

علیرضا بزرگیان

نظرات 8 + ارسال نظر
شاهین شمسی جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 21:46

از تمامی دوستان و آشنایان که به طرق مختلف برای بنده پیام تسلیت ارسال نمودند سپاسگزارم و آرزوی سرافرازی و سلامت را برایشان از ایزد منان دارم.
شاهین شمسی

مهدی رستگار دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 12:20

جناب آقای دکتر شاهین شمسی
بی شک غم ازدست دادن پدر،این بزرگترین پشتیبان زندگی انسان،دردی بزرگ است وصبری میطلبد بسیار،
این دردجانسوزرابه شماوخانواده محترمتان تسلیت عرض مینمایم وبرای آن مرحوم علو درجات وبرای بازماندگان،طول عمرباعزت ازدرگاه پروردگار متعال مسئلت دارم.
اما سفرآخرت است وهرسفری توشه راهی میطلبد وبهترین توشه راه برای عزیزان از دست رفته قرائت فاتحه است وذکر صلوات....
الهم صل علی محمد وآل محمد...

محسن قناد یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 19:07

جناب آقای دکتر شاهین شمسی
درگذشت پدر گرامیتان را تسلیت عرض کرده و از درگاه الهی برایشان غفران و حشر با پیامبر اکرم و اهل بیت طاهرین را مسئلت دارم.

با تشکر از اطلاع رسانی آقای دکتر بزرگیان

حسین تفکری یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 00:53

تسلیت،انشاا...غم اخرتون باشه
ما رو هم شریک بدونید توی این مصیبت وارد شده

ماهر عیسی پور شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 15:55

جناب دکتر شاهین شمسی
درگذشت پدر گرامیتان را به شما و خانواده ی محترمتان تسلیت عرض می نمایم و از خدای منان برای شما صبر و شکیبایی مسالت دارم وان شاءالله غم اخرتان باشد

سید علی علویان چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 19:28

جناب آقای دکتر شاهین شمسی

واقعه دردناک و جانسوز درگذشت پدرگرامیتان را به حضرتعالی و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم طلب مغفرت الهی وبرای جنابعالی و خانواده محترمتان صبری عظیم را خواستارم ،مارا هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدانید.

آزرم دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 17:09

جناب دکترشمسی
در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری میخواهدعظیم
برای شما وخانواده محترمتان صبروشکیبایی وبرای آن عزیز درگذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم.

محمودشریفی یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 22:53

جناب آقای دکتر شاهین شمسی
از شنیدن خبر فوت پدرگرامیتان بسیار متاثر شدم ،بنده این واقعه دردناک را خدمت شما وخانواده محترم تان تسلیت عرض می کنم واز درگاه خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسالت دارم ،مارا هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدانید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد