`

`

اولویت‌های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 94

دکتر حمید میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، بهترین دستاورد دانشگاه آزاد اسلامی در سال 93 را گسترش جهشی تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه عنوان و اظهار کرد: این رشد در تاریخ دانشگاه بی سابقه بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، گسترش طرح‌های فرهنگی ماندگار در کنار تحصیلات تکمیلی و جذب هیات علمی از اصلی‌ترین اولویت‌ها و مهم ترین فعالیت های دانشگاه آزاد در سال 1394 خواهد بود.

وی درباره تلخ و شیرین های این دانشگاه در سال جاری به آنا گفت: خوشبختانه در دانشگاه آزاد در کمتر از یک سال به اندازه 32 سال گذشته تحصیلات تکمیلی، هم در رشته های کارشناسی ارشد و هم در رشته های دکترا رشد پیدا کرد که می تواند از فعالیت‌های شیرین دانشگاه در سال 93 باشد.

میرزاده ادامه داد:‌ بعضی از دوستان که ضرورت توسعه کشور یعنی موضوع توسعه تحصیلات تکمیلی، توسعه آموزش عالی و توسعه فرهنگی را به خوبی نمی دانند، بدون جهت مخالفت می کنند و این از تلخی های دانشگاه در سال جاری بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرد به قدری میزان آگاهی این مخالفان بالا برود که با هر توسعه آموزش عالی که خدمت به کشور هست، نه تنها مخالفت نکنند، بلکه مشوق هم باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد